tisdag, januari 13, 2009

Mitt 2008

Hittade denna lista hos Malins fotoblogg som jag kopierade!

Mitt 2008:
Årets aldrig gjort förut: Bytt jobb och bygga mur
Årets nyårslöften: Gå ner några kilon och STANNA där. Stå på mig, stärka självkänslan och inte ta en massa skit. Säga ifrån helt enkelt.
Dödsfall 2008: Inga i min närhet.
Årets Hälsa: Jag har hållt mig förvånansvärt frisk.
Länder du besökt 2008: Enbart Sverige. Årets semester blev Öland, Ölands djurpark och Parken Zoo i Eskilstuna.
Årets matupplevelse: Är så dålig på att minnas mat. Men jag minns att jag de sista dagarna på året blev förkyld och tappade HELT smak och lukt! DET var en upplevelse på sitt sätt.
Årets lärdom: "Stå på dig, annars gör någon annan det"
Årets framgång: Jag bytte jobb.
Årets äventyr: Hmm... Äventyr?? Räknas ungarna som ett äventyr?
Årets skada: Det måste väl vara att jag backade på den där bilen... Eller när jag välte en stor vass sten över stortån - ajajaj! Köttsår!
Årets inköp: Jag införskaffade mig en helt ny garderob inför det nya jobbet.
Årets film: Oj, vad har jag sett?? Jag såg Mama Mia på bio så det får väl bli den!
Årets glädje: Mina barn. Arvid har ju vuxit från 3 månader till 1 år och3 månader och det händer ju så mycket i den åldern.
Årets jul firades med: Mormor och morfar, morbror Dennis och morbror Emil samt, senare på kvällen morbror Pierre och hans M.
Årets TV-Program: Inredningsprogram i alla varianter. Och Let´s Dance.
Årets önskan: Jag önskar att jag och min familj får vara friska från hemska sjukdomar och att vi alla är glada och trygga.
Årets födelsedagar: Arvid firade sin allra första födelsedag och Elin blev 3. Annars var det väl inga jämna eller ojämna födelsedagar att uppmärksamma!
Årets sämsta: Sommarvädret. Lite för kallt i min smak!
Årets må bra: Jag gick ner mina gravkilon (7 st) mha kontrollerat matintag och promenader mha pulsklocka, men har tyvärr gått upp några igen under december...
Årets sedda Kändis: Alla kändisar jag ser är på TV och film :-)
Årets människa/or: Min mamma - för att hon orkar!
Årets blogg: Mina egna. Tänk att jag har startat en egen blogg! Och sedan en till!
Årets krångel: Att jag nästan inte fick ut min slutlön från mitt gamla jobb pga av hanteringsfel.
Årets inte gjort: Tränat (som vanligt).
Årets flopp: Vet inte om det har varit någon direkt flopp.
Förväntningar av 2009: Glädje!

Inga kommentarer: